نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1844
-
الف
+

نمایش آثار معرق کاری هنرمندان افغانستان در نمایشگاه دانشگاه کابل

آثار شبکه کاری و معرق کاری شده در دانشگاه کابل به نمایش گذاشته شد.

به گزارش آی فیلم2، نمایشگاه شبکه کاری و معرق کاری اسلامی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه کابل افتتاح شد.

در این نمایشگاه 41 اثر هنری شبکه کاری و معرق کاری شده با ارزش های اسلامی که توسط استادان و محصلان این دانشکده اجرا شده است، در دانشگاه کابل به نمایش گذاشته شد.

«پوهنمل عبدالتواب بالاکرزی» معین علمی و سرپرست وزارت تحصیلات عالی، ضمن تشکر از رییس، اساتید و محصلان دانشکده هنرهای زیبا بابت دایر نمودن این نمایشگاه اظهار داشت: هنر بخش از نیازهای اساسی جامعه به خصوص جامعه اسلامی به شمار می رود و خوشبختانه در این راستا دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه کابل تلاش های بسیاری نموده تا ارزش های هنری و اسلامی را بیشتر از پیش در افکار عامه نهادینه نماید.

همچنین سرپرست وزارت تحصیلات عالی از کارها و فعالیت های محصلان این نمایشگاه قدردانی نموده و گفت: وزارت تحصیلات عالی از دستاوردهای این دانشکده حمایت جدی می نماید و همچنان در بخش های گوناگون با این دانشکده از نزدیک همکاری می کند.

«محمد عثمان بابری» رییس دانشگاه کابل ضمن تشکر از فعالیت های دانشکده هنرهای زیبا در راستای ترویج فرهنگ هنر شبکه کاری و معرق کاری اسلامی، معتقد است که هنر باید مطابق نیازهای جامعه باشد.

در پایان این مراسم، تقدیر نامه هایی که توسط ریاست دانشکده هنرهای زیبا به وزارت اطلاعات و فرهنگ و محصلانی که آثار برتر در این نمایشگاه داشتند، ترتیب شده بود، از طرف سرپرست وزارت تحصیلات عالی، رییس دانشگاه کابل و وزیر مشاور رییس جمهوری در امور تحصیلات عالی اهدا گردید.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر